Czym jest praca tymczasowa?
To kompleksowa usługa polegająca na rekrutacji, zatrudnieniu przez FlexHR i oddelegowaniu pracowników do pracy u Klienta.
Co się zyskuje zlecając pracę tymczasową?
- kompleksową usługę HR, gdzie rekrutacja, zatrudnienie i obsługa administracyjna są w całości prowadzone przez FlexHR;
- obniżenie kosztów własnych;
- elastyczne dopasowywanie działań rekrutacyjnych;
- krótkie okresy wypowiedzenia (3-7 dni);
- możliwość bardzo szybkiego uzupełnienia wakatu;
- dostęp do bazy kandydatów FlexHR, a przez to skrócenie czasu rekrutacji.
Kiedy warto zlecić pracę tymczasową?
Ta usługa sprawdza się głównie w firmach produkcyjnych, zwłaszcza w tych, które charakteryzują się sezonowością produkcji i potrzebują zwiększonej liczby pracowników na określony czas.
Jak we FlexHR świadczymy działania w ramach pracy tymczasowej?
- określamy warunki, które powinien spełniać kandydat oraz liczbę osób do zatrudnienia na dane stanowisko
- prowadzimy rekrutację (z uwzględnieniem m.in. RODO);
- prowadzimy selekcję kandydatów sprawdzając, w zależności od potrzeb, ich predyspozycje do pracy na danym stanowisku (np. testy manualne);
- wybieramy osoby, które podejmą pracę;
- klient akceptuje zaproponowanych kandydatów;
- Podpisujemy umowy, kierujemy na badania medycyny pracy oraz na szkolenie BHP (organizuje Klient);
- Pracownik pracuje na sprzęcie Klienta oraz w jego strukturach, ale jest rozliczany pod kątem kadrowo-płacowym przez FlexHR jako jego formalnego pracodawcę
Skontaktuj się z nami
Wysyłając powyższe dane zgadzam się na wykorzystanie ich w sposób opisany w Polityce prywatności FlexHR. https://flexhr.pl/polityka-prywatnosci/